Hiljalleen  neuloituivat nämä neljä paria kesäisiä sukkia Nallen kausiväreistä. Lankaa kului sukkapariin 58-67g varren pituudesta riippuen, kaikki ovat sopivia noin 39 kokoiseen tassuun. Muistiin merkitään  3mm bambupuikot, 12s/puikko, tiimalasikantapää.

Sukkia soviteltiin suloisiin pieniin metalliämpäreihin... Kuopuksen kanssa mietittiin sopivaa korttia ja sujautettiin mukaan mansikkaiset suklaasuukot.

"Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää,ja minun ystäväni on kuin niityn kukka, joka saa minut hymyilemään.
Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin, oppia tään maailman paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen, niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.
"

Kuopuksen on tullut aika vaihtaa suurempaan päiväkotiin, esikoulua edeltävään viskariin. Kuopuksen askartelemiin kortteihin valikoitui Villasukka-laulu varsin helposti, onhan tyttö esittänyt sitä vuoden mittaan lapsikuorossa jo moneen kertaan. Mansikkasuukot kuvastavat haikeutta, lähtemistä ja onnellisia muistoja Leikkituvassa. Sekä ihan niitä konkreettisia pieniä märkiä suukkoja joita varmaan tänään vaihdellaan.

Ja ämpäri. Sen kohokuvioiset kukkaset kertovat kesästä ja itse ämpäri siitä että kukkaset tarvitsevat auringonpaisteessa kastelua. (Tai siitä että kesällä sataa aina.)

Leikkituvan ihastuttavat hoitajat Päivi, Minna, Jaana ja Siina saavat lahjansa tänään. Kaunis kiitos yhteisistä vuosista, olette jokainen upeita!