kiitos kaunis kaikille nukenvaatteista kommentoineille, tuli oikein hyvä mieli.
Tätä re-do aikuisen hylkiövaate ->nukkevauvanvaate on tulossa lähipäivinä lisää. Sillä arvaatteko mitä minä kuulin: " Äiti, mun vauvalla ei ole liikaa vaatteita." !! Okei, tehdään nukelle sitten liikaa vaatteita, heh. Yksi vanhan roosan värinen paitapusero on silputtu, siitä näkyi pilkahduksia noiden harmaiden alta. Jatkoin roosan silppuilua tänään, sekä yhden tumman ruudullisen paitapuseron muokkasin myös. Kukapa olisi uskonut että tähän jää koukkuun?
Tämä on samalla surkea yritys tuhota kangasvarastoa, nukenvaatehan ei paljoa kuluta. No aikaa menee, vaikkei tosiaankaan tee niin pilkun päälle. Samalla tämä on tutustumista syksyllä hankkimaani ompelukoneeseen, jota "Leluksi" kutsuin. Ällistyttävää, mutta se tekee myös ristipisto-ommelta!
Nukenvaatepostaus vielä siis tulossa, koettakaa Neulojat ja Ristipistoilijat kestää.

Olen minä muutakin duunannut. Fifi III on noin 140cm leveä alareunastaan, joka siis oikeasti huivin yläreuna. Hankalaa? En tiedä mihin 300g kerä riittää, sillä hupenee uhkaavasti...

Edelleen olen muutakin duunannut. Viimeinen pala Bastineista on aloitettu. Olen mallaillut käsinvärjättyjä kankaitani ja Bastineita kera punaviinin. Anteeksi salaperäisyys vielä tässä vaiheessa.

Ja muuta? Enkelin kasvoja olen tehnyt kolmen tunnin edestä. Yhdellä säikeellä yhden säikeen yli on kuin tervanjuontia. Josko tästä tulisikin kasvoton enkeli, Angel Anonymous. Juuri sain ilmoituksen että käsinvärjätyt violetit langat ovat saapuneet, wau.

Olihan minulla oikeatakin asiaa miksi tänne tulin. Tuttavallani on myynnissä kanavatyökangasta, noin 60cm leveää. Normaalisti kangas maksaa noin 8e/metri, nyt tuttava haluaa pois nurkistaan hintaan 3.50e/metri.
Ostohalukkaat voivat heittää meiliä minulle tuija.marttinen  @  gmail.com  (poista välit) ja laitan ne tuttavalleni eteenpäin.